Siberian Storm slot recension

Siberian Storm Slot Siberian Storm har verkligen tagit spelvärlden med storm under 2012! Med 720 vinstchanser, ett utomordentligt snyggt tema och chans till 240 gratisronder, är spelet högst intressant för spelare online. Under din första spelomgång kommer du att slås av den mäktiga grafik och design som IGT försett Siberian Storm slot rules med. Mjukvarutillverkaren har hämtat inspiration från sibiriska skogar och låter världens största kattdjur, den sibiriska tigern, agera huvudsymbol för spelet.

Upplev Sibiriens snötäckta vinstskogar
Som sibirisk slotspelare lär du känna de stora kissekatterna och får följa med i Rysslands snötäckta skogar. Där väntar gömda skatter som blir dina om du får rätt symbolkombinationer, vilket är extremt lätt tackvare Siberian Storms hexagonorganiserade hjul. Vinnande symbolkombinationer ofta och för varje gång du vinner, så får du en extra chans att vinna ännu en gång! Det är extremt roligt med de många vinstchanser som Siberian slot presenterar. Som spelare blir du aldrig uttråkad och har hela tiden vetskap om att det snart kommer uppkomma ännu en vinst!

Fantastisk grafik med mäktiga ljudeffekter
För att uppleva spelet till fullo ska du låta ljudeffekterna och musiken vara på. Tillsammans med den exceptionellt snygga layouten och grafiken blir den Siberiska upplevelsen autentisk. Det känns verkligen som att du befinner dig i ett isande landskap på jakt efter glödheta vinster.

Siberian Storm slot ger dig vinster, bonusar och kunskap
Siberian Storm passar dig som gillar spännande och innovativa slotspel och som förväntar dig en unik spelupplevelse du aldrig tidigare skådat. Förutom vinster och bonusar, får du även kunskap om Rysslands vackra kattdjur och den natur de lever i. Du får ta del av deras iskalla landskap och lömska skogar men slipper den fruktansvärda kyla och de hårda förhållanden som råder där. Istället kan du direkt i ditt spelfönster avnjuta dig och tigrarnas upptäcktsfärder och vinstjakter!

>Klicka här för att spela Siberian Storm slot gratis